Luella Honeybush

Luella Honeybush

nedeľa 12. júna 2011

Single Man*

Filmový počin Toma Forda ma nesmierne dostal, opäť atmosféra cool 60ies, jedinečný Colin Firth a jeho silná performance a sebavyjadrenie prostredníctvom vážnej postavy, ktorá mu veľmi sadla. Tom Ford to proste vie. Veľa recenzíí sa toči okolo toho, že film má rozmer reklamy a že je to až nevydržatelné, dokonalé atd atd. Mňa to bavilo, boli časy, kedy som FTV pozerala od rána do večera a nejak mi tie reklami ostali v srdci. Ostatní herci to tam tiež zvládli geniálne. Ďalej ma neskutočne bavili prechody z čierno-bielej do jemných pieskových farieb, hlboký emocionálny charakter filmu, ktorý sa stupňuje do samáho konca. Krása. Skvelá hudba. Očné linky. Melanchólia v správnych rukách.




Enjoy it!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára