Luella Honeybush

Luella Honeybush

streda 27. júla 2011

Prečo si mnohí s ostrihaním vlasov spájajú úzkosť ľútosť depresiu? Veď to je sloboda predsa! Zbaviť sa ich a nechať ich rásť nanovo. Moje vlasy v decembry2010 boli dlhé 4mm a bolo to krásne bezstarostné zobúdzanie sa. Ale moje okolie ma ľutovalo :) Že určie mám nejaký vnútorný problém, s ktorým sa nedá žiť a riešim to vlasmi. Nehovorím, že v puberte som nemala sklony, keď sa so mnou frajer pohádal, chuť ostrihať sa, ale to s tým dnes nijako nesúvisí. Ono mi to príde, akoby tí ustráchanci žili všetci v Hornej Poľnej a videli len vrkoče po pás zapletené.
Oholiť hlavu? Nech sa páči. tiež si myslím že niektorým ženám to krásne vyzdvihne črty tváre a dodá energie.
hmmm toľko o vlasoch. Tiež mi je este zvláštne, že všetci bezdáci majú husté dlhé vlasy a brady. Popri tom si nemyslím že by používai vlasové prípravky všeho druhu a vlaasové vody na dobrý rast atd atd. Však reklama naša každodenná.
:-))))))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára