Luella Honeybush

Luella Honeybush

piatok 30. septembra 2011

http://www.stanica.sk/2011/10/05/chinawoman-nasladle-susienky/


O môj vesmír! Sem určite áno, budem si pripadať aspoň slobodne, sedieť, počúvať, osamelo sa túlať zvukom ako mrak putujúci oblohou.
A ináč sa mám nesmierne smutno. Dnes som našla žíhavého neskonale krásneho psa s najsmutnejším pohľadom, akoby sa do jeho očí vyliala voda jarných potokov. Nemám na ľudí vôbec náladu. Hnusia sa mi. Vôbec im nerozumiem. Aký postoj vrážajú do tohto sveta. Len tak mimochodom v okolí, kde bývam, už chováme 7psov a dnes pribudol ďalší. Vôbec mi to neprekáža. Ja ich chovám rada. Len ma kurva trápi, prečo sa ich nikto neujme. Chodia a tvária sa, že ich sa to samozrejme netýka. Popritom je každý druhý človek obézny, prejedá sa a príde mi to tak neskutočne nespravodlivé. A ešte tie globálne reklamy a falošné výzvy a slovenská pretvárka, že tu je všetko v pohode.
 Popritom stačí vystrčiť päty z domu a rozladím sa na 2týždne dopredu. Fuck the people!
A kuriozita tohto týždňová : vychytala som prax v cirkevnej škole. V gympli. hmmm to tam teda zapadnem...

1 komentár:

  1. no jo, je to tak, my lidi jsme zlí a sobecký (oni tě o tom v církevní škole ještě poučí - pokus o smajlík:)je to smutný.
    a Chinawoman se mi moc líbí (dík za odkaz).

    OdpovedaťOdstrániť